En onsdags kväll i solskenet

Sitter här och käkar ost- och skinkpaj mums.. Idag har jag jobbat massa och jag hade köket så för varje dag lär jag mig något nytt som jag kan glädjas av när jag flyttar hemifrån. Så Johan kommer bli glad över att han fått en hemmafru hehe. Jag och Linda var i stallet och borstade på Ralen i en timma typ. Vi åt jordgubbar och glass på våran uteplats och bara njöt av livet.

Hör ni igår och idag fick jag samtala med Johan på telefon. Shit asså vad jag saknar honom!!


Till Johan
Johan för varje dag som går så känner jag bara mer och mer hur otroligt mycket jag älskar dig. Du gör mig så glad och du får mig att vilja få ut det bästa av livet. Du gör livet så roligt att leva och ibland då något känns jätte tråkigt att utföra så kan du få det till att vara roligt. Dig vill jag aldrig vara utan. Dig vill jag föralltid ha vid min sida. Jag känner att varje gång jag är med dig så får jag ett leende, ett leende som bara helt plötsligt dyker upp, för jag kommer på mig själv att jag bara står och tittar på dig och ler och är helt varm i kroppen för att jag vet att du är min. Jag känner att jag skulle göra vad som helst för dig älskling. Har lyssnat på Chris Medina massa idag och tänkt på dig. Den kärleken som de har mellan varandra, den kärleken Johan den har vi redan nu! Älskar dig ♥ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan!Sanna heter jag och är en 92:a. Jag är en trevlig tjej med stora ambitioner, väldigt motiverad och målmedveten. Pluggar första året på gymnasiet. Det bästa jag vet är mina vänner, familj och min lilla kanin Pelleskrutten. I denna blogg skriver jag om vad som händer i mitt liv, tankar och funderingar. Enjoy
RSS 2.0