Sanniiiiiis tävlar

Ja, nu är jag med för första gången i en tävling så, ja ni kan ju kalla det att jag gör min debut i ett tävligsammanhang ever. 

Svar på frågan: För närvarande finns Telia Homerun på 3300 surfzoner i Sverige , och via deras partners utomlands så finns de på mer än 25000 platser runt om i världen.

Min motivering 
Jag är en 17 åring studerande tjej och min längtan efter en bärbar dator är väldigt stor. Längtan när man går förbi skyltfönstret och tänker: Inte idag heller!! Det får bli när jag sparat ihop lite mer. Dock så blir det aldrig någon nästa gång, för inte får jag något jobb i dessa tider. Varje månad måste jag shoppa några klädesplagg och då ryker hela studiebidraget. En dator skulle verkligen göra min vardag mycket lättare. Jag skulle ha med den till skolan och så skulle jag kunna koppla upp mig på rasterna och sitta och plugga. Detta skulle verkligen underlätta för mig, då jag har mycket att göra på fritiden. Vissa dagar hinner jag inte ens med de vänner som verkligen betyder något för mig, bara för att jag inte hunnit plugga i skolan. Detta för att datorerna i skolan är så dåliga. Jag vill verkligen ha den här datorn för att få ett liv mindre fyllt av stress och för att kunna vara med mina vänner när jag kommer hem. Jag skriver även en bok som jag vill publicera. Om jag hade en bärbar dator skulle jag kunna skriva upp saker jag kommer på, både hemma och i skolan. Visst skulle datorn användas till att blogga och givetvis att följa din och andras bloggar. Jag skulle bli så lycklig om jag vann denna dator. Det skulle göra mitt liv enklare och mycket roligare.
 

HP compaq mini 311c

Jag håller både tummar och tår för att jag vinner.

Tjejen som har denna tävling på sin sida heter Kenza och adressen till henne är:
http://kenzas.se


Kommentarer
Postat av: Nicolainikita

Perfect work!

2011-02-27 @ 19:33:40
URL: http://nicolainikita.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan!Sanna heter jag och är en 92:a. Jag är en trevlig tjej med stora ambitioner, väldigt motiverad och målmedveten. Pluggar första året på gymnasiet. Det bästa jag vet är mina vänner, familj och min lilla kanin Pelleskrutten. I denna blogg skriver jag om vad som händer i mitt liv, tankar och funderingar. Enjoy
RSS 2.0